حمله آرژانتینی‌ها به فرانس فوتبال در دفاع از مسی: شرم‌آور است!

حمله آرژانتینی‌ها به فرانس فوتبال در دفاع از مسی: شرم‌آور است!

پایگاه خبری فوتبالی - غیبت لیونل مسی در لیست 30 نفره توپ طلا با واکنش منفی رسانه های آرژانتینی همراه شده است چرا که کاپیتان تیم ملی فوتبال این کشور پس از سالها از لیست خط خورده و هیچ شانسی برای کسب جایزه ندارد.

به گزارش فوتبالی، رسانه های آرژانتینی به لیست توپ طلا واکنش منی داشته اند. نشریه آرژانتینی با تیتر "نادیده گرفتن لئو" از فرانس فوتبال انتخقاد کرده و در ادامه نوشته است:" این یک بی احترامی بی سابقه است. فرانس فوتبال، مسی را از لیست 30 نفر برتر دنیا برای جایزه خط زدآن هم در حالی که او سالها در میان سه نفر برتر بود."

وبسایت شبکه آرژانتینی TyC نیز در  مقاله ای به قلم گاستون رکوندو حمله به فرانس فوتبال نوشت:" به مسی توهین نکردند، به فوتبال توهین کردند. واقعا نمی دانیم که ناراحت شویم، عصبانی بشویم، بخندیم یا مسخره کنیم. باید به نظرات همه احترام گذاشت اما سوال این است که آیا بی احترامی ها هم قابل پذیرش هستند؟"

وبسایت کلارین نیز سوال دیگری را مطرح کرده است:" توپ طلا و یک ابهام بزرگ. آیا 30 بازیکن برتر از مسی در سال 2022 بودند؟ آیا مسی بدتر از انکونکو، ماینیان و رودیگر بازی کرد؟ گاهی برخی اتفاقات نظیر این که 30 بازیکن را برتر از مسی آن هم در دورانی بدانی که کمی افت کرده، توهین آمیز است. این لیست شرم آور است."

4125