ضدحمله پی‌اس‌جی به بارسلونا در مورد مسی

ضدحمله پی‌اس‌جی به بارسلونا در مورد مسی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در سال اولش در پاریس سعی کرد که با اولین باشگاه عمر خود پس از بارسلونا هماهنگ شود و حالا به نظر می رسد که کاملا با پی اس جی و استادیوم پارک دو پرنس خو گرفته است.

به گزارش فوتبالی، ستاره آرژانتینی با شروع فصل جدید و زیر نظر کریستوف گالتیه نمایش خوبی را از خود ارائه می دهد و به یکی از بازیکنان کلیدی تیمش تبدیل شده است. مربی فرانسوی از سیستم 2-1-4-3 استفاده می کند که در این سیستم مسی برای حرکت بین خطوط مختلف آزادی عمل دارد و بدین ترتیب توانسته بهترین کیفیت ممکن را درون زمین بروز بدهد.

پی اس جی از برنده هفت دوره توپ طلا کاملا راضی است. اکیپ گزارش داده است که پاریسی ها به زودی مذاکرات را برای تمدید قرارداد لئو آغاز خواهند کرد. قرارداد فعلی مسی تا 2023 اعتبار دارد و پی اس جی امیدوار است که حداقل یک سال دیگر مسی را در اختیار داشته باشد. لئو کاملا در پاریس آرامش دارد و تمدید قراردادش هم اتفاق عجیبی نیست. هر چند که شایعاتی در مورد بازگشت مسی به بارسلونا در سال 2023 مطرح است اما در حال حاضر هیچ تماسی بین باشگاه کاتالان و نزدیکان مسی گرفته نشده است. لئو فعلا روی کسب همه جامهای ممکن با پی اس جی و موفقیت در جام جهانی تمرکز دارد. پاریسی ها علاوه بر مسی روی تمدید قرارداد وراتی و مارکینیوش دو تن دیگر از بازیکنان کلیدی خود نیز کار می کنند.

4125