ارمغانی: اشتباهاتی داشتیم که طبیعی است/ گل‌های ساده‌ای دریافت کردیم

ارمغانی: اشتباهاتی داشتیم که طبیعی است/ گل‌های ساده‌ای دریافت کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: بازی خوبی مقابل ژاپن انجام دادیم و من از بازیکنان راضی هستم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، سعید ارمغانی، سرمربی تیم ملی کشورمان پس از اولین دیدار تدارکاتی مقابل ژاپن اظهار داشت: فکر می‌کنم بچه‌ها نسبتا بازی قابل قبولی را انجام دادند، باتوجه به اینکه یک سری از بازیکنان، جوان و کم تجربه هستند و میادین بین المللی را کم‌تر دیده‌اند، تحت تاثیر شرایط خاصی که در ژاپن است و نوع برنامه‌ریزی ژاپنی‌ها داشتند، قرار گرفتند. در نهایت باتوجه به تمرینات، مدت زمانی که در اختیار داشتیم و نوع بازیکنان تیم که همه جوان هستند، خوب بازی کردیم. اشتباه داشتیم اما طبیعی است، هر تیمی بازی اشتباه دارد. باید تلاش کنیم تا این اشتباهات را جبران کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال افزود: جوانان ما در بازی پس از مدتی کوتاه، خودشان را پیدا و خوب بازی کردند. مشکل ما این بود که زمان‌های کوتاهی مخصوصا در  دفاع، گل‌های ساده‌ای دریافت کردیم. در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و من از بازیکنان راضی هستم. امیدوارم فردا بتوانیم بازی بهتری داشته باشیم.

ارمغانی عنوان کرد: بازی فردا قابل پیش بینی نیست اما من تلاش می‌کنم که بازیکنان از دقایق ابتدایی بازی هوشیار باشند و اشتباهاتی که در این بازی داشتیم را تکرار نکنیم یا کم‌تر تکرار کنیم. اگر بتوانیم دفاع خوب و منسجمی داشته باشیم که این اتفاق در اواخر کوارتر دوم این دیدار هم افتاد، بازی خوبی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی به سایت فدراسیون بسکتبال گفت: نباید فراموش کنیم که در کواتر چهارم تیم ژاپن چند شوت استثنایی زد، دفاع ما واقعا خوب بود اما با این وجود از فاصله 8 متر شوت زدند. در مقابل چنین شوت‌هایی واقعا نمی‌شود کاری کرد و باید تبریک گفت.

7777