کاپیتان تیم فوتبال جوانان: این تیم شایستگی افتخارآفرینی در آسیا را دارد

کاپیتان تیم فوتبال جوانان: این تیم شایستگی افتخارآفرینی در آسیا را دارد

پایگاه خبری فوتبالی - «محمدامین حزباوی» کاپیتان تیم جوانان که عنوان برترین بازیکن تورنمنت کافا معرفی شد، گفت: این تیم، توانایی و شایستگی زیادی دارد و می‌تواند در مسابقات آسیایی برای کشور عزیزمان افتخارآفرین باشد. 

به گزارش فوتبالی، محمدامین حزباوی روز شنبه در گفت و گویی در خصوص قهرمانی تیم جوانان ایران در رقابت‌های کافا اظهار داشت: به تمام مردم ایران این دستاورد را تبریک می‌گویم و خدا را شاکریم که توانستیم پرچم کشورمان را در این رقابت‌ها بالا ببریم. همانطور که می‌دانید، کمتر از یک‌ ماه و نیم از تشکیل تیم جوانان می‌گذرد. کار آسانی نداشتیم ولی در این مدت تمرینات خوبی برگزار کردیم و توانستیم خودمان را در کافا محک بزنیم. این نکته مثبتی بود که قبل از رقابت‌های مقدماتی آسیا، این مسابقات برگزار شد تا بتوانیم یک رقابت جدی داشته باشیم.

وی افزود: مربیان تلاش زیادی برای موفقیت در این رقابت‌ها انجام دادند و قهرمانی مزد این زحمات بود. تیم به هماهنگی خوبی رسیده و امیدواریم در رقابت‌های پیش رو که مقدماتی قهرمانی ‌آسیاست و پس از آن خود رقابت‌های قهرمانی آسیا به موفقیت برسیم. ما در این بازی ها با تیم‌های بسیار خوب و با کیفیتی روبرو شدیم که توان و قدرت تیم ما را به خوبی نشان داد.

حزباوی درباره انتخاب خودش به عنوان برترین بازیکن رقابت‌های آسیا مرکزی هم گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم در این رقابت‌ها عنوان بهترین بازیکن را به دست بیاورم. ابتدا رقابت‌های مقدماتی آسیا را باید پشت سر بگذاریم و بعد از آن استارت بزنیم برای قهرمانی آسیا این تیم توانایی و شایستگی زیادی دارد و می‌تواند در مسابقات آسیایی برای کشور عزیزمان افتخار آفرین باشد.

1470