خط خوردن سه مازاد از لیست بارسلونا برای شروع لالیگا

خط خوردن سه مازاد از لیست بارسلونا برای شروع لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - سرجینیو دست چاره ای جز جدایی از بارسلونا ندارد.

به گزارش فوتبالی، دست در فصل گذشته دقایق کمی داشت و آرائوخو به او در پست دفاع راست ترجیح داده می شد. بازیکن آمریکایی - هلندی شاید در ساعات آینده توسط بارسلونا فروخته شود. این بازیکن از لیست بارسلونا برای اولین بازی لالیگا مقابل رایو وایکانو خط خورد. منچستریونایتد و چلسی آماده خرید این بازیکن هستند و جدایی وی دور از انتظار نیست. ژاوی از ابتدا علاقه چندانی به سرجینیو نداشت و حالا با خط زدنش درها را به روی جدایی او باز کرده است. 

از سویی بریتویت و اومتیتی دو مازاد دیگری هستند که از لیست بازی مقابل رایو وایکانو خط خورده اند. البته بالده و گاوی از آکادمی در لیست حضور دارند. گاوی فعلا شماره 30 را به تن می کند و همچنان بازیکن آکادمی محسوب خواهد شد اما شاید در شروع فصل به لیست تیم بزرگسالان اضافه شود. لواندوفسکی برای اولین بار شماره 9 را به تن خواهد کرد و ممفیس دیپای نیز شماره 14 را می پوشد. در صورت ماندن اوبامیانگ به نظر می رسد که جدایی مهاجم هلندی هم قطعی باشد. ژول کنده به علت این که اسمش هنوز در لیست لالیگا ثبت نشده در لیست حضور ندارد. کویادو که قرار است قرضی به الچه برود هم در لیست نیست.

لیست بارسلونا مقابل رایو وایکانو بدین شرح است: ترشتگن، پنیا، تناس، پیکه، آرائوخو، کریستنسن، آلبا، سرجی روبرتو، اریک گارسیا، بالده، بوسکتس، پدری، پیانیچ، کسیه، دی یونگ، گاوی، دمبله، لواندوفسکی، فاتی، ممفیس، فران تورس، اوبامیانگ و رافینیا.

4125