عطایی: موقع مناسبی برای مطرح کردن گله‌ها نبود

عطایی: موقع مناسبی برای مطرح کردن گله‌ها نبود

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: موسوی در برهه مهمی گله‌‌ها و خواسته‌هایش را مطرح کرد که شاید موقع مناسبی برای آن نبود و تفکر بیشتری را می‌طلبید.

به گزارش فوتبالی، بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد اعتراض شدید محمد موسوی به شرایط اردوی تیم ملی و ترک تیم اظهار داشت: بعد از لیگ ملت‌ها با موسوی صحبت کردم و قرار شد به عنوان یک بازیکن بزرگ به اردو ملحق شود و کاپیتانی تیم ملی هم در اختیار او گذاشته شد. حدود 12 روز تمرین ایده‌آل انجام دادیم ولی بعد از آخرین تمرین و مصاحبه‌ای که انجام دادم، مطلع شدم که موسوی چنین تصمیم گرفته است.
سرمربی تیم ملی والیبال ادامه داد: من در جریان این اتفاق نبودم و تنها می‌توانم برای موسوی آرزوی موفقیت کنم. او از فدراسیون گله‌‌ها و خواسته‌هایی داشت که مطرح شد. او در برهه مهمی این موضوع را مطرح کرد که شاید موقع مناسبی برای آن نبود و تفکر بیشتری را می‌طلبید. موسوی نظرات شخصی خود را بیان کرد.

عطایی تصریح کرد: ایران از همه کس و همه چیز مهم‌تر است. همه باید در اختیار وطن باشیم. فرزندان زیادی برای خاک ایران، جان خود را دادند. ورزش بخش کوچکی از جامعه است که چندان مهم نیست. موضوع به پایان رسیده و با برای آینده، راهکارهای مناسب را پیش‌بینی می‌کنیم. چرخه والیبال متوقف نخواهد شد.

1470