رحمتی: باید یاد بگیریم در خانه خودمان نبازیم/ دو بازیکن خارجی ما جزو خوب های لیگ برتر خواهند بود

رحمتی: باید یاد بگیریم در خانه خودمان نبازیم/ دو بازیکن خارجی ما جزو خوب های لیگ برتر خواهند بود

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم آلومینیوم اراک، گفت: از هواداران عذرخواهی می کنم و ما باید یاد بگیریم که در خانه خودمان به هر دلیلی و در هر شرایطی نبازیم.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های آلومینیوم اراک و هوادار در نخستین بازی از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 20 ورزشگاه امام خمینی (ره) مقابل هم قرار گرفتند که  این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم هوادار خاتمه پیدا کرد.

مهدی رحمتی پس از شکست یک بر صفر مقابل تیم هوادار در نشست خبری، اظهار داشت: ابتدا خسته نباشید به هر دو تیم می گویم و از هواداران عذرخواهی می کنم. ما باید یاد بگیریم که در خانه خودمان به هر دلیلی و در هر شرایطی نبازیم. عذرخواهی میکنم. انشاءالله بازی های بعدی سعی می کنیم جبران کنیم. در مورد عملکرد تیمی و عملکرد بازی مان باید بگویم که ما امسال شرایطی را که داشتیم 15 بازیکن جدید به ما اضافه شدندو یک مقداری این باعث می شود که هماهنگی تیم زمان بر باشد و اینکه دو بازیکن خارجی ما دیرتر به ما اضافه شدند و یک مقدار شرایط سخت بود واینکه رفته رفته ما هرچه جلوتر برویم تیم به هماهنگی بیشتری می رسد و می توانیم موفق باشیم.

سرمربی آلومینیوم اراک در ادامه افزود: در بازی امروز هم ما روی یک اتفاق گل خوردیم. نیمه اول که عملا به نظرم ما خوب نبودیم و بچه ها هم خودشان قبول داشتند که خوب نبودیم. نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و توانستیم موقعیت های خوبی خلق کنیم اما متاسفانه نتوانستیم توپ را به گل تبدیل کنیم و سه امتیاز ارزشمند این بازی را از دست دادیم.

رحمتی در ادامه در پاسخ به این سوال که نظر شما در رابطه با داوری چیست، گفت: در خصوص داوری اصلا دوست ندارم صحبت کنم، اما شما بروید دو صحنه را با هم مقایسه کنید، پنالتی که در استادیوم آزادی همین داور برای تیم پرسپولیس گرفت را ببینید و این خطای که روی هانسل بود و نگرفت را ببینید و با هم مقایسه کنید مشخص می شود و دیگر نیاز نیست من در مورد داوری صحبت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از خرید دو بازیکن خارجی راضی هستید، گفت: صددرصد از هانسل  راضی هستم. من اصلا توقع نداشتم که هانسل انقدر پر انرزی و خوب برای ما بازی کند. والنتیا یک مقدار دیر به ما اضافه شده بود و مطمئنم در بازی های بعدی می توانند با تیم هماهنگی کامل و بیشتری داشته باشند و می توانند به ما کمک کنند. من مطمئن هستم این دو بازیکن جزو خارجی های خوب لیگ برتر خواهند بود.

1470