هدف سران بارسلونا از تمایل برای تمدید قرارداد الکس کویادو مشخص شد

هدف سران بارسلونا از تمایل برای تمدید قرارداد الکس کویادو مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ورزشی در کشور اسپانیا به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیا، مدیریت باشگاه آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون می‌خواهد تا قرارداد الکس کویادو را تمدید کند و بعد او را یک فصل به تیم دیگری قرض بدهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فران مارتینز، روزنامه‌نگار سرشناس و خبرنگار معتبر نشریه اسپانیایی موندو دیپورتیوو، الکس کویادو قرارداد خود را با مقامات و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا تا سال 2024 میلادی تمدید کرده است، حتی اگر این موضوع هنوز رسمی نشده باشد.

ژاوی هرناندز، سرمربی جوان و اسپانیایی آبی و اناری‌های بندر بارسلون الکس کویادو را دوست دارد و این بازیکن را فوتبالیست خوبی می‌داند، اما هم اکنون رقابت زیادی در تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا وجود دارد و با احتساب این موضوع، بهتر است که الکس کویادو، مسابقات فصل آینده را در تیم دیگری به صورت موقت و با قراردادی قرضی آغاز و پی‌گیری کند.

الکس کویادو باید زودتر تصمیم خود را بگیرد که تیم بارسلونای اسپانیا را به صورت موقت و با امضای قراردادی قرضی ترک کند یا خیر. در پست این بازیکن، ژاوی هرناندز نفرات و بازیکنان دیگری همانند عثمان دمبله و رافینیای برزیلی را دراختیار دارد و به همین دلیل، الکس کویادو رقابت‌های فصل آینده را در باشگاه دیگری حضور خواهد داشت تا بتواند فرصت بیشتری برای بازی کردن به دست بیاورد.

9404