نظر کوستیچ درباره انتقال به یوونتوس و حضور در کنار هم‌وطنش ولاهوویچ

نظر کوستیچ درباره انتقال به یوونتوس و حضور در کنار هم‌وطنش ولاهوویچ

پایگاه خبری فوتبالی - فیلیپ کوستیچ، بازیکن ملی‌پوش و صربستانی سابق اینتراخت فرانکفورت آلمان که با انتقالی به باشگاه یوونتوس ایتالیا پیوسته، با رسانه‌ها صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، فیلیپ کوستیچ، وینگر تیم ملی فوتبال صربستان و ستاره سابق خطوط دفاعی و میانی باشگاه آلمانی اینتراخت فرانکفورت که با پیشنهاد مدیریت باشگاه یوونتوس مواجه شده بود، ضمن توافق با آن‌ها، سرانجام به این تیم تورینی منتقل شده و در جمع بازیکنان این تیم ایتالیایی قرار گرفت. کوستیچ در خصوص برخی مسائل مربوط به انجام این انتقال و باشگاه یوونتوس ایتالیا صحبت‌های کوتاهی را با خبرنگاران رسانه‌ها بیان کرده است.

طبق این گزارش و بر همین اساس، فیلیپ کوستیچ در ارتباط با هم‌بازی شدن با هم‌وطنش و هم‌تیمی‌اش در تیم ملی صربستان یعنی دوشان ولاهوویچ در باشگاه ایتالیایی یوونتوس می‌گوید: "بله، من قبل از توافق و پذیرفتن پیشنهاد یوونتوس، با دوشان صحبت کرده‌ام. خوشحالم که او هم بخشی از این تیم است. چرا که او یکی از بهترین مهاجمان جهان است. بازی با او و در کنار او بسیار خوب است."

فیلیپ کوستیچ در ادامه صحبت‌های خود در مورد زمان انجام یک انتقال مناسب و سرنوشت‌ساز در دوران بازی حرفه‌ای خود و انتخاب یوونتوس ایتالیا در این رابطه نیز چنین می‌گوید: "آیا زمان مناسبی برای رسیدن به باشگاه بزرگی مانند یوونتوس است؟ آیا فکر می‌کنم که این ممکن است گام مهمی در دوران بازی حرفه‌ای من باشد؟ بله، البته! باید بگویم که پاسخ تمام این پرسش‌های شما مثبت است. من همه تلاشم را انجام داده‌ام و سخت برای این انتقال و رسیدن به همچین روزی کار کرده‌ام و لیاقتش را دارم. وقتی به تیمی همانند یوونتوس می‌رسی، مهم نیست که ساعت چند باشد؛ همیشه زمان مناسبی است."

9404