اظهار نظر اهالی فوتبال و رسانه درباره حضور فیلیپ کوستیچ در یوونتوس

اظهار نظر اهالی فوتبال و رسانه درباره حضور فیلیپ کوستیچ در یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوسی‌ها به زودی فیلیپ کوستیچ را به عنوان بازیکن جدید خود معرفی می‌کنند و هواداران یوونتوس امیدوار هستند که او بتواند یکی از شگفتی‌های فصل سری آ شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، در این مطلب، جدیدترین اظهار نظرها در رابطه با فیلیپ کوستیچ، خرید صربستانی جدید یوونتوس را مرور می‌کنیم.

Enrico Turcato:

"فیلیپ کوستیچ در فرانکفورت تفاوت‌ها را رقم می‌زد و چهار فصل کم‌نظیر را در این تیم سپری کرد. او تکنیک فوق‌العاده‌ای دارد و همکاری او با هموطنش در یووه می‌تواند دیدنی از آب درآید. بسیار کنجکاو دیدن نمایش‌های او در سری آ هستم."

Massimo Pavan:

"ورود این بازیکن صربستانی مطمئنا برگ برنده‌ای برای ارتقای کیفیت و سرعت تیم در سمت چپ یوونتوس خواهد بود. حتی ایده‌ی حضور همزمان او و ساندرو در زمین نیز می‌تواند تمرکز برزیلیِ یوونتوس را معطوف به مسئولیت‌های دفاعی کند و بخشی از خلا و ضعف او در فاز هجومی را جبران کند. معتقدم کوستیچ نیز همانند دی‌ماریاست؛ بازیکنی که بسیار دست‌کم گرفته شده‌. آمارهای به جا مانده از کوستیچ در بوندس‌لیگا اثبات می‌کند او یکی از سلاطین پاس گل در این لیگ بوده است."

Giuseppe Pastore:

"فیلیپ کوستیچ سومین بازیکن تاریخ باشگاه یوونتوس خواهد بود که همزمان با زادروز امبرتو آنیلی و سالروز تاسیس باشگاه (یکم نوامبر) جشن تولد خواهد گرفت. وینیچو ورتتزا و میلوش کراسیچ دو بازیکن سابق یوونتوس بودند که پیش‌تر این ویژگی جالب را داشتند."

Fabrizio Biasin:

"پروژه جذب کوستیچ یکی از بزرگ‌ترین کنش‌های یوونتوس در بازار نقل و انتقالات است. اگر کسی هم‌چنان به جذب او با این مبلغ تردید دارد باید بداند که کاملاً اشتباه فکر می‌کند. نه‌تنها مدیران یوونتوس بلکه سایر تیم‌های سری آ در این شرایط دشوار اقتصادی حواس‌شان به خوبی جمع است و بی‌گدار به آب نزده و پول‌هایشان را هدر نمی‌دهند."

Darko Kovacevic:

"او تمام محدوده‌ و شعاع‌ حرکتی‌اش در سمت چپ را به خوبی پوشش می‌دهد و با بهره گرفتن از ویژگی‌های متمایزش می‌تواند سانترهای دقیق و روبه‌جلویی برای مهاجم مرکزی ارسال کند. از مقایسه او با پریشیچ خوشم نمی‌آید؛ هر کدام از آن‌ها سبک خاص خودشان را داند. فیلیپ بازیکن بزرگی است و اولین فصل حضورش در ایتالیا می‌تواند تبدیل به سالی ماندگار در دوران فوتبالش شود."

Giovanni Guardalà:

"با توجه به ضعف‌ها و افت فاحش الکس ساندرو، حضور کوستیچ در یووه نباید تعجب‌برانگیز باشد. او اگر ظرف امروز و فردا به تورین بیاید و آماده و سرحال باشد می‌تواند الگری را برای استفاده در نخستین دیدار یوونتوس در سری آ مجاب کند. مطمئنا جذب او یکی از اثرگذارترین تقویت‌هایی است که یوونتوس در تابستان انجام داده است."

9404