علیرغم حضور مثلث MNM، پی‌اس‌جی به دنبال جذب یک مهاجم جدید

علیرغم حضور مثلث MNM، پی‌اس‌جی به دنبال جذب یک مهاجم جدید

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوف گالتیه سرمربی جدید پاریسن ژرمن تایید کرد که آن‌ها به دنبال خرید یک مهاجم باکیفیت و توانا هستند. 

به گزارش فوتبالی، پاریسن ژرمن یکی از خطرناک ترین خط حمله‌های حال حاضر اروپا را در اختیار دارد و آن‌ها فصل گذشته با لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه موفق به فتح لیگ فرانسه شدند، اما لیگ فرانسه برای ناصر الخلیفی و مدیران پاریسن ژرمن اصلاً کافی نیست و آن‌ها به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌باشند. 

به نقل از مارکا، چند روز پیش گالتیه تایید کرد که مائورو ایکاردی، دیگر مهاجم آرژانتینی دیگر جایی در برنامه‎‌های برای فصل آینده ندارد و قرار نیست در لیست این تیم برای رقابت‌های لیگ حضور داشته باشد و بهتر است به دنبال تیم جدیدی بگردد. ایکاردی از زمان حضورش در پاریس از سال 2020، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و در 92 بازی موفق به زدن 38 گل شده است. 

امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های پاریسن ژرمن و مونپلیه از چهارچوب هفته دوم لیگ فرانسه در ورزشگاه پارک دو پرنس مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. در این بازی مثلث امباپه - نیمار - مسی برای اولین فرصت بازی کردن در کنار هم را در این فصل خواهند داشت. 

4416