انتظارات بالای گواردیولا از ستاره نروژی

انتظارات بالای گواردیولا از ستاره نروژی

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی معتقد است که ارلینگ هالند هنوز جای زیادی برای پیشرفت کردن دارد و می‌تواند به بازیکن ترسناک تری تبدیل شود. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه تیم‌های وستهام و منچسترسیتی از چهارچوب هفته نخست لیگ برتر انگلیس در استادیوم المپیک لندن مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت سیتیزن‌ها با حساب دو بر صفر به پیروزی رسیدند. هر دو گل این بازی را ارلینگ هالند خرید 60 میلیون یورویی پپ گواردیولا به ثمر رساند تا از فشارها بکاهد. او به خاطر اینکه نمایش بسیار ضعیفی مقابل لیورپول در دیدار کامیونیتی شیلد داشت، مورد هجوم رسانه‌ها و مردم قرار گرفته بود. 

به نقل از سایت یاهو اسپورتس، امروز (شنبه) از ساعت 18:30 به وقت تهران تیم‌های منچسترسیتی و بورنموث از چهارچوب هفته دوم لیگ برتر انگلیس در استادیوم اتحاد مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. گواردیولا در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت: "در پروسه گلزنی، من دوست ندارم که مهاجم تیمم فقط منتظر دریافت توپ آخر باشد. ارلینگ جای بسیار زیادی برای پیشرفت کردن دارد. او می‌تواند به بازیکن بهتری تبدیل شود و این بستگی دارد که خودش نیز چه می‌خواهد. ما سعی می‌کنیم در این راه به او کمک کنیم. من تا حالا جز مسی، بازیکنی مثل او ندیده‌ام."

4416