دو جواهری که دورتموند را به صدر جدول بوندسلیگا رساندند

دو جواهری که دورتموند را به صدر جدول بوندسلیگا رساندند

پایگاه خبری فوتبالی - دورتموند باشگاهی است که به بازیکن سازی معروف است و به نظر می رسد که آنها از همین آغاز فصل از جواهرات جدیدشان رونمایی کرده اند.

به گزارش فوتبالی، یوسفا موکوکو پس از افت امارش در فصل گذشته به نظر می رسد که در فصل جاری قرار است که به یکی از ستارگان زردپوشان تبدیل شود. این مهاجم که رکورد جوان ترین حضور در تاریخ بوندسلیگا را هم در اختیار دارد، در بازی دورتموند و فرایبورگ زننده گل دوم تیمش بود و به زردپوشان کمک کرد تا در این دیدار حساس پیروز شوند و با شش امتیاز از دو بازی به صدر جدول صعود کنند. دورتموند با هدایت ترزیچ به نظر می رسد که به فصل جدید امیدهای زیادی دارد. موکوکو در این بازی فقط به چهار ضربه به توپ نیاز داشت تا یک گل بزند و یک پاس گل بدهد. در حقیقت این بازیکن آینده دار و 17 ساله شب درخشانی را داشت و به نظر می رسد که دورتموندی ها تصمیم درستی گرفتند که او را در این تابستان نفروشند.

البته موکوکو تنها جواهر گلزن دورتموند در این بازی نبود. جیمی بینو گیتنس مهاجم تیم زیر 19 سال انگلیس هم گل اول دورتموند را در این بازی به ثمر رساند.گیتنس 18 ساله که دو سال پیش از آکادمی سیتی وارد دورتموند شده، اولین گل خود در سطح حرفه ای را به ثبت رساند.

جود بلینگام هافبک انگلیسی دورتموند تصویری از موکوکو و گیتنس منتشر کرد و نوشت:" پسران خودم!"

4125