الهامی: آلومینیوم اراک ما را سورپرایز کرد/ شاید برای جذب بازیکن خارجی از رحمتی کمک بگیرم

الهامی: آلومینیوم اراک ما را سورپرایز کرد/ شاید برای جذب بازیکن خارجی از رحمتی کمک بگیرم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: تیم رحمتی ما را سورپرایز کرد و دلیل برد ما ناشناخته بودنمان بود.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و هوادار در نخستین بازی از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 20 ورزشگاه امام خمینی (ره) مقابل هم قرار گرفتند که  این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم هوادار خاتمه پیدا کرد.

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال هوادار در پایان این دیدار، اظهار داشت: قبل از هرچیزی به مهدی رحمتی تبریک میگویم تیم خیلی خوبی دارد. تیم او ما را سورپرایز کرد. بازیکنان خوبی دارند. شاید ناشناخته بودن تیم ما شرایط را سخت کرده بود. ما خیلی خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم و بازی متعادل شد. نیمه دوم تیم اراک خیلی دوست داشت خیلی زود به گل برسد و بعد از آن بتوانند گل دوم را بزنند. به نظرم آنها فوتبال را بی حوصله بازی کردند. آنها ابزار گل زدن را داشتند و ما هم ابزار دفاع کردن داشتیم و موقعیت چندانی ندادیم و در ضد حمله می توانستیم گل هم بزنیم.

وی افزود: فشار زیادی در دقایق پایانی به ما وارد شد و 3 امتیاز ارزشمندی بدست اوردیم. از بچه ها تشکر می کنم و دستشان را می بوسم. موقعی که گل را زدیم، نیمکت ما خوشحال تر از بازیکنان درون زمین بود. این مایه امیدواری من است و قطعا آلومنیوم تیمی خواهد بود که جایگاه جدولش از فصل گذشته بهتر خواهد بود.

الهامی درباره عملکرد کاظمی داور بازی گفت: داور خوبی بود و فرد توانمندی است و برای مسابقات بین المللی و الیت فرد مناسبی است.

سرمربی هوادار درباره روند بازی نساجی و اینکه آیا سورپرایز قهرمانی با نساجی و تراکتور در هوادار هم رخ می دهد، گفت: ما بازی به بازی جلو می رویم. خوشحالم که این بچه ها حضور دارند. توصیه آقا فیروز این بوده که این فصل جام نگیرم. همیشه وامدار او هستم و خدمتی که به من کرده، پدر و مادرم به من نکرده است. بچه های تیم اراک، چه رحمتی، چه نوازی و .. دوستان ما هستند. تیم اراک خیلی خوب بازی کرد و فکر نمی کردم اینقدر خوب بازی کند. دست مریزاد می گویم بابت این بازیکنان خارجی و این بازیکنان خیلی خوب بودند و از او باید یپرسم که این بازیکنان را از کجا جذب کرده است. ناشناخته بودن بازی به نفع ما تمام شد.

وی خاطرنشان کرد: پارسال یک جمله گفتم، شماره خانواده من را دادند و اصلا نگفتم بچه های اراک این کار را کردند. اراک دارد به قطب فوتبال تبدیل می شود. شما مقابل تیمی که می بازد و هوادارانش تشویق می کند باید برایشان خبردار ایستاد. من گفته بودم برخی شماره من را به افراد دیگر داده بودم و اگر کدورتی هست در این باره عذرخواهی می کنم.

الهامی درباره جذب بازیکن خارجی گفت: فکر نمی کنم بازیکن دیگری را در ادامه جذب کنیم، مگر اینکه مهدی رحمتی بازیکن خارجی برای ما سفارش کند.

۴۱۵۴