رونمایی از لباس سوم جدید منچستر یونایتد با حضور رونالدو(عکس)

رونمایی از لباس سوم جدید منچستر یونایتد با حضور رونالدو(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد به تازگی از لباس سوم جدید خود برای فصل جدید رونمایی کرده است و بدین ترتیب شاگردان اریک تن هاگ قرار است در بازی هایی که نمی توان از لباس اول و دوم استفاده کرد، از لباس سوم خود که به رنگ سبز فسفری است، استفاده کنند.

به گزارش فوتبالی، کمپانی آدیداس به تازگی از پیراهن و به طور کلی کیت سوم شیاطین سرخ برای فصل 2022/23 رونمایی کرده است که این کیت به رنگ سبز فسفری است و رنگی متفاوت با رنگ های سال های اخیر دارد و به طور کامل شکل متفاوتی دارد.

شاید مهم ترین نکته در این رونمایی از لباس جدید منچستر یونایتد، حضور کریستیانو رونالدو باشد. در این روز ها حرف و حدیث های زیادی پیرامون کریستیانو رونالدو وجود دارد و گفته می شود که او ممکن است تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی، اقدام به ترک منچستر یونایتد کند. رونالدو در بازی اول منچستر یونایتد در این فصل مقابل برایتون کار را از روی نیمکت شروع کرد و در دقیقه 53 بود که توسط اریک تن هاگ وارد زمین شد. به نظر می رسد ارتباط رونالدو با تن هاگ هم چندان جالب نیست و رابطه مناسبی میان آن ها شکل نگرفته است و باید دید که اوضاع برای رونالدو به چه شکل در ادامه پیش می رود.

سانچو و برونو فرناندز از دیگر بازیکنان منچستر یونایتد هستند که در این رونمایی از کیت جدید منچستر حضور دارند.

1470