یوونتوس مهاجم بارسلونا را برای چند فصل می‌خواهد؟

یوونتوس مهاجم بارسلونا را برای چند فصل می‌خواهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس آماده است تا مهاجم بارسلونا یعنی ممفیس دپای را جذب کند و پیشنهاد نهایی خود را برای این بازیکن ارائه دهد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس درحال آماده شدن برای اقدام به جذب ممفیس دپای از بارسلونا است. این بازیکن هلندی تنها زمانی حاضر به فسخ قرارداد خود در نیوکمپ خواهد شد که از پیشنهاد باشگاه ایتالیایی راضی باشد. مذاکرات هنوز ادامه دارند.

به گفته فابریتزیو رومانو، یوونتوس قصد دارد یک قرارداد ۲ ساله به ممفیس ارائه کند و او را به مدت دو فصل در اختیار داشته باشد. تاتنهام اسپرز علاقه‌ای به جذب این بازیکن ندارد و خود او هم نمی خواهد به یک باشگاه ترکیه‌ای برود از طرفی به نظر می رسد بعد از ۱۲ ماه حضور در بارسلونا، دوران او در اسپانیا به پایان رسیده است و دوران جدیدی برای او درحال آغاز است.

ممفیس، بازیکن هلندی که ۸۰ بازی و ۴۲ گل برای کشور خود به ثمر رسانده است، تابستان گذشته طی یک انتقال آزاد از لیون به بارسلونا پیوست و در طول ۳۶ بازی خود برای بارسا، ۱۳ گل و ۲ پاس گل برای باشگاه کاتالانی به ثمر رساند. اما بارسلونا ژانویه گذشته پیر امریک اوبامیانگ را جذب کرد و به تازگی نیز رابرت لواندوفسکی را به باشگاه آورده است درنتیجه در پست مهاجم نوک بیشتر از چیزی که نیاز است بازیکن وجود دارد و ممفیس بازیکنی است که باید تیم را ترک کند.

1470