نکونام: نیاز شدید داریم که ۲ بازیکن جدید به ما اضافه شوند/ باید آرش رضاوند را حفظ می‌کردیم

نکونام: نیاز شدید داریم که ۲ بازیکن جدید به ما اضافه شوند/ باید آرش رضاوند را حفظ می‌کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی فولاد خوزستان تأکید کرد، در گرفتن یکی دو بازیکن موفق نبوده‌اند و نیاز شدید دارند که دو بازیکن جدید را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار فولاد خوزستان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در شروع بازی‌ها همیشه همه بازیکنان و تیم‌ها انگیزه بالایی دارند و ما هم منتظر بازی فردا هستیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. شاید در شروع لیگ تیم‌ها شرایط ایده‌آلی نداشته باشند، ولی خدا را شکر شرایط تیمی ما خوب است. در گرفتن یکی دو بازیکن موفق نبودیم و نیاز شدید داریم که دو بازیکن جدید به ما اضافه شوند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه لیگ را خوب شروع کنند و تا هفته سی‌ام تیمی خوب و قابل احترام در لیگ باشند، درباره وضعیت صنعت نفت هم گفت: شناخت کلی از آنها داریم و می‌دانیم که کادر فنی خوبی دارند. امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که روی تیم خودمان تمرکز کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

نکونام درباره غیبت تماشاگران در هفته نخست لیگ برتر تصریح کرد: دوست داریم همه بازی‌ها با حضور تماشاگران برگزار شود. دوست داریم مردم و هواداران از بازی‌های تیم محبوب‌شان لذت ببرند. امیدواریم با وجود اینکه همه بازیکنان و مربیان از عدم حضور تماشاگران ناراحت هستند، در بازی‌ دور برگشت هم این اتفاق رخ بدهد. این موضوع را باشگاه باید پیگیری کند و وظیفه باشگاه است. دوست داریم فردا هواداران باشند و هواداران آبادانی هم حضور پیدا کنند، ولی اگر قرار است این بازی بدون هوادار باشد باید بازی اول دور برگشت هم بدون هوادار باشد. اگر عدالت است باید این موضوع برای همه یکسان باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه این تیم هنوز می‌تواند یک بازیکن خارجی جذب کند، یادآور شد: سعی می‌کنیم دو بازیکن به تیم اضافه کنیم. باتوجه به مصدومیت فرشید اسماعیلی و اینکه باشگاه نتوانست آرش رضاوند را جذب کند، قطعاً نیاز به دو مهره داریم تا شرایط تیمی را تقویت کنیم. هنوز در نقل‌وانتقالات کارمان تمام نشده است و می‌بینید که دیگر باشگاه‌ها بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده‌اند. ما هم اگر بخواهیم در کورس باشیم و با تیم‌هایی که بالاتر از ما هستند رقابت کنیم، نیاز به تقویت داریم. ما باید آرش رضاوند را حفظ می‌کردیم و این اتفاق باید پارسال رخ می‌داد که با یکسری اشتباهات رخ نداد. الان نیاز داریم یارگیری کنیم و به باشگاه اعلام کردم که دو بازیکن احتیاج داریم. الان تمرکزمان روی نقاط ضعف است تا برطرف کنیم.

۴۱۵۴