تنیس دیویس کاپ| نخستین برتری تیم ملی ایران مقابل امارات رقم خورد

تنیس دیویس کاپ| نخستین برتری تیم ملی ایران مقابل امارات رقم خورد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی مردان کشورمان در سومین دیدار خود در رقابت های دیویس کاپ مقابل امارات به برتری رسیدند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه برگزاری رقابت های تنیس دیویس کاپ در ویتنام نمایندگان کشورمان در سومین بازی خود به مصاف ویتنام رفتند.

در اولین بازی انفرادی، سامیار الیاسی به عنوان اولین نماینده ایران با نتیجه (۶-۳، ۲-۶ و ۵-۷) حریف خود را برد تا در دومین مسابقه علی یزدانی با نتیجه (۰-۶ و ۱-۶) مقابل تنیسور امارات به پیروزی برسد. 

با پیروزی نمایندگان کشورمان در دیدارهای انفرادی ، در بخش دونفره نمایندگان کشورمان با ترکیب حسام یزدی و امیر حسین باذی با نتیجه (۲-۶ و ۳-۶ ) از سد امارات عبور کردند تا این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

امیرحسین بادی، حسام یزدی، کسری رحمانی، سامیار الیاسی و علی یزدانی به عنوان نمایندگان کشورمان در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

این مسابقات به مدت ۴ روز، از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مرداد در زمین‌های هاردکورت ویتنام برگزار می‌شود و تیم های برتر جواز حضور در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه را بدست می آورند. 

تیم‌ملی تنیس کشورمان در دوره گذشته این مسابقات که به میزبانی بحرین برگزار شد با عبور از سد تمامی حریفان خود به گروه ۳ آسیا و‌ اقیانوسیه صعود کرد. در این دوره نیز، تیم‌های برتر رقابت‌های گروه ۳، جواز حضور در دسته بالاتر را به دست می‌آوردند.

۴۱۵۴