پاسخ به یک سوال؛ چرا لیگ برتر بدون تماشاگر شد؟

پاسخ به یک سوال؛ چرا لیگ برتر بدون تماشاگر شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- چرا هفته اول لیگ برتر، یکدفعه بدون تماشاگر شد؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که به نظر می‌رسید همه چیز برای شروع لیگ با حضور تماشاگر آماده شود، سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای شوکه‌کننده مدعی شد که به دلیل اشکالات سامانه بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه‌ها، مسابقات هفته نخست لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

این ادعا برای خیلی‌ها قابل باور نبود و برخی رسانه‌ها دلیل بدون تماشاگرشدن مسابقات را به نامه فیفا به فدراسیون فوتبال ربط دادند که در آن حضور زنان در ورزشگاه‌های فوتبال در هنگام برگزاری رقابت‌های لیگ برتر را خواستار شده است.

این موضوعی است که امروز مدیرعامل باشگاه نساجی هم در مصاحبه تلویزیونی‌اش به آن اشاره کرد و گفت که به خاطر بحث حضور بانوان تماشاگران در ورزشگاه بوده که هفته اول لیگ، بدون تماشاگر شده است.

در واکنش به این صحبتها، حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال که مهمان برنامه ورزش و مردم بود، چنین توضیحی داد:" هم بحث زیرساخت ها بود و هم برخی بخش‌های ورزشگاه‌ها باید تجهیز شود. ملاحظاتی درخصوص حضور تماشاگران وجود دارد و جلساتی هم برگزار شده است. عزیزان تمام تلاش خود را برای رفع این مشکل انجام می‌دهند و امیدوارم در هفته های آتی حضور تماشاگران را داشته باشیم."

حالا باید منتظر ماند و دید که چه زمانی درهای ورزشگاه‌ها دوباره به روی تماشاگران باز خواهد شد و آیا بانوان هم امکان حضور در ورزشگاه‌ها را پیدا خواهند کرد یا نه.

1984