حمایت رییس رئال مادرید از فعالیت‌های اخیر بارسلونا در تابستان

حمایت رییس رئال مادرید از فعالیت‌های اخیر بارسلونا در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز رییس باشگاه از فعالیت‌های اخیر بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات حمایت کرد. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا مشکلات مالی وخیمی داشت، اما به هرحال خوان لاپورتا و متئو آلمنی توانستند راهی برای مهیا کردن بودجه موردنظر برای خریدهای تابستانی پیدا کنند. گفته می‌شود که آن‌ها با احتساب چهار اهرم مربوط به حقوق تلویزیونی و فروش تقریباً نیمی از استودیو بارسا و همچنین سود سرمایه، چیزی در حدود 868 میلیون یورو درآمد داشته‌اند. این باشگاه که تا ماه پیش در آستانه ورشکستگی قرار داشت، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی موفق شد بازیکنانی مثل روبرت لواندوفسکی، ژول کنده و رافینیا را در حدود 150 میلیون یورو به خدمت بگیرد و البته بازیکنانی مثل آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه به صورت مجانی به بلوگرانا پیوستند. 

به نقل از سایت مارکا، پرز درباره این موضوع به ال چیرینگیتو گفت: "بارسا یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیاست و الان در شرایط سختی قرار دارند، اما مطمئنم که از پس همه چیز برمی‌آیند. بارسلونا ارزش بسیار زیادی دارد و فعلاً در شرایط مناسبی نیستند."

"به نظرم لالیگا باید مدیر فنی بارسلونا شود. چون آن‌ها هستند که بارسلونا می‌گویند چه کسانی را بخرد و چه کسانی را نمی‌تواند بخرد. از نظر من، رئال مادرید و بارسلونا دو باشگاه بزرگ دنیا هستند و وقتی ال کلاسیکو برگزار می‌شود، بیش از 600 میلیون انسان در سراسر جهان آن را تماشا می‌کنند."

"خرید لواندوفسکی؟ ما هم می‌توانستیم برای آن تلاش کنیم، اما لواندوفسکی یک بازیکن بزرگ است و برای آن باید پول خرج کرد. حضور لواندوفسکی در لالیگا به فوتبال اسپانیا کمک شایانی خواهد کرد."

4416