واکنش اسطوره منچسترسیتی به انتقال احتمالی سیلوا به بارسلونا

واکنش اسطوره منچسترسیتی به انتقال احتمالی سیلوا به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی سابق منچسترسیتی و بارسلونا اذعان کرد که برناردو سیلوا می‌تواند به یک مهره کلیدی برای کاتالان‌ها در فصل آینده تبدیل شود. 

به گزارش فوتبالی، پس از قهرمانی دراماتیک منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس، صحبت‌های زیادی مبنی بر احتمال خروج برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی از اتحاد به گوش می‌رسید. سیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تا به این جا عملکرد خیلی خوبی داشته و توانسته ارلینگ هالند، کالوین فیلیپس و خولین آلوارز را به خدمت بگیرد. اما چند هفته منابع نزدیک به این باشگاه ادعا کردند که برناردو سیلوا ستاره پرتغالی قصد خروج از این باشگاه را دارد و می‌خواهد به زودی راهی بارسلونا شود و حتی با سران کاتالان‌ها مذاکراتی نیز انجام داده است. 

به نقل از سایت مارکا، آگوئرو درباره این انتقال احتمالی گفت: "برناردو یک بازیکن فوق العاده است. او توپ را به خوبی حمل می‌کند و حتی یک بازیکن فداکار است. او کیفیت لازم برای دادن پاس گل و یا زدن گل را دارد و می‌تواند در پست‌های مختلف به میدان برود. اگر سیتی به او اجازه خروج دهد، تعجب خواهم کرد. او بازیکنی است که هر فصل به سیتی چیزهای زیادی می‌دهد و پپ از او خیلی استفاده می‌کند. اگر او به بارسا برود، مطمئنم که به یک مهره کلیدی برای ژاوی تبدیل خواهد شد."

4416