چه کسانی عامل انتقال هم‌تیمی مسی به تیم آقای خاص بودند؟

چه کسانی عامل انتقال هم‌تیمی مسی به تیم آقای خاص بودند؟

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینیو واینالدوم ستاره هلندی جدید آ اس رم فاش کرد که محمد صلاح و اشرف حکیمی او را به پیوستن به جالوروسی متقاعد کردند. واینالدوم سابقه بازی با صلاح را در لیورپول و با حکیمی را در پاریسن ژرمن دارد. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته جورجینیو واینالدوم بعد از گذراندن چند فصل موفقیت آمیز با لیورپول و یورگن کلوپ تصمیم گرفت تا چالش جدیدی در زندگی‌اش امتحان کند و بعد از اتمام قراردادش به صورت قرضی به پاریسن ژرمن پیوست. او با این تیم فرانسوی موفق شد به قهرمانی لیگ برسد، اما در لیگ قهرمانان اروپا به موفقیت خاصی نرسیدند و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل رئال مادرید تن به شکست دادند. واینالدوم در طول فصل اصلاً نتوانست انتظارات هواداران را برآورده کند و به یک نیمکت نشین مطلق تبدیل شده بود. 

حالا این هافبک سی و یک ساله به تیم قهرمان لیگ کنفرانس می‌پیوندد تا در کنار پائولو دیبالا، سلاح‌های اصلی مورینیو برای سری آ فصل جدید باشند. او درباره انتقالش به این باشگاه گفت: "می‌خواستم به رم بیایم، چون این باشگاه تلاش زیادی برای قرارداد بستن با من انجام داد و همچنین با محمد صلاح و اشرف حکیمی راجع به این باشگاه و شهر رم صحبت کردم و چیزهای خوبی درباره آن شنیدم. ما یک بار در لیورپول مقابل رم بازی کردم و باید بگویم که اتمسفر باشگاه بی نظیر بود."

4416