ستاره پرتغالی منچسترسیتی سکوتش را شکست؛ او به بارسلونا می‌رود؟

ستاره پرتغالی منچسترسیتی سکوتش را شکست؛ او به بارسلونا می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچسترسیتی سکوتش را شکست و درباره شایعات پیوستنش به بارسلونا با خبرنگاران صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، پس از قهرمانی دراماتیک منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس، صحبت‌های زیادی مبنی بر احتمال خروج برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی از اتحاد به گوش می‌رسید. سیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تا به این جا عملکرد خیلی خوبی داشته و توانسته ارلینگ هالند، کالوین فیلیپس و خولین آلوارز را به خدمت بگیرد. اما چند هفته منابع نزدیک به این باشگاه ادعا کردند که برناردو سیلوا ستاره پرتغالی قصد خروج از این باشگاه را دارد و می‌خواهد به زودی راهی بارسلونا شود و حتی با سران کاتالان‌ها مذاکراتی نیز انجام داده است. 

به نقل از سایت مارکا، با اینکه کاتالان‌ها هنوز نتوانسته‌اند قرارداد بازیکنان جدید خود را مثل لواندوفسکی، دمبله، رافینیا و کسیه را ثبت کنند، به شدت به دنبال جذب سیلوا هستند. این ستاره 27 ساله به ESPN گفت: "همیشه گفته‌ام که از بازی کردن در سیتی لذت می‌برم، اما واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی ممکن است رخ دهد. واقعا هیچ ایده‌ای ندارم و زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. رابطه‌ام با مدیران سیتی صادقانه‌ است و آن‌ها خبر دارند که من چه می‌خواهم. اگر بمانم، با تمام وجود برای سیتی می‌جنگم و اگر خروج پیدا کنم، مشکلی ندارد، چون فوتبال همین است."

4416