خروج رونالدو چه تاثیری روی عملکرد بنزما گذاشت؟

خروج رونالدو چه تاثیری روی عملکرد بنزما گذاشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید فاش کرد که خروج کریستیانو رونالدو از این باشگاه باعث شد تا او برای بالا بردن سطح بازی‌اش تلاش کند. 

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما در فصل گذشته بهترین بازیکن رئال مادرید بود. او به همراه وینیسیوس جونیور، خط حمله آتشین لوس بلانکوس را تشکیل دادند و به همراه این تیم به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا رسیدند. عملکرد بنزما آن قدر خوب و قابل توجه بود که الان به عنوان مدعی اصلی جایزه توپ طلا از او نام می‌برند. 

به نقل از سایت گل، در حالی که بسیاری فکر می‌کردند با خروج کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، این باشگاه با مشکل گلزنی مواجه خواهد شد، اما کریم بنزما تمام بار خط حمله را به دوش کشید و جواب منتقدان را داد. رونالدو در سال 2018 به یوونتوس پیوست و کریم بنزما موفق شده گل‌های بیشتری از آن زمان نسبت به دوران هم تیمی بودنش با فوق ستاره پرتغالی به ثمر برساند. بنزما در این باره گفت: "بله این حقیقت دارد که از زمان خروج رونالدو، من گل‌های بیشتری به ثمر رساندم، اما وقتی او در این باشگاه بود، من پاس گل می‌دادم و او هم خیلی در زمین و خارج از آن به من کمک می‌کرد. اما می‌دانستم که کارهای بیشتری از دستم بر می‌آید. وقتی او رفت، حس کردم که باید بازی‌ و تفکرم را تغییر دهم و فکر کنم جواب خوبی تا الان گرفته‌ام."

4416