با اعلام سرمربی پی‌اس‌جی، خروج ستاره آرژانتینی قطعی شد

با اعلام سرمربی پی‌اس‌جی، خروج ستاره آرژانتینی قطعی شد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوف گالتیه سرمربی فرانسوی پاریسن ژرمن اعلام کرد مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی باید به دنبال باشگاه جدیدی باشد. 

به گزارش فوتبالی، مائورو ایکاردی کاپیتان سابق اینتر بعد از درگیری با هواداران این تیم، به پاریسن ژرمن پیوست تا در کنار نیمار و کیلیان امباپه در نوک خط حمله پاریس بدرخشد، اما او نتوانست انتظارات هواداران این تیم را برآورده کند و حالا این مهاجم بیست و نه ساله در آستانه خروج از این باشگاه قرار دارد. 

به نقل از سایت مارکا، روز شنبه پاریسن ژرمن در برابر مونپلیه به میدان خواهد رفت. کریستوف گالتیه تایید کرد که مائورو ایکاردی جایی در برنامه‌های برای فصل جدید ندارد. او در این باره گفت: "من به مائورو گفتم که می‌خواهم بعضی از بازیکنان را از لیست خط بزنم و نمی‌توانم با 25 تا بازیکن کار کنم. باشگاه در تلاش است تا بهترین راه حل را برای مشکل مائورو پیدا کند. او در دقایق بسیار کمی برای پاریس به میدان رفته و فکر می‌کنم بهتر است او باشگاه جدیدی برای خودش پیدا کند."

با وجود کیلیان امباپه، نیمار و لیونل مسی، دیگر بعید است به مائورو ایکاردی بازی برسد و همچنین گالتیه ترجیح می‌دهد تا او به خاطر حواشی زیادش، دیگر در پاریسن ژرمن بازی نکند.

4416