دوست صمیمی مسی و فتح اولین جام به عنوان سرمربی

دوست صمیمی مسی و فتح اولین جام به عنوان سرمربی

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر ماسکرانو اولین جام خود را به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۰ سال آرژانتین فتح کرد.

به گزارش فوتبالی، خاویر ماسکرانو به عنوان یکی از امید‌های آینده مربیگری برای اولین بار در بیرون زمین طعم پیروزی و قهرمانی را چشید.

ماسکرانو از دسامبر سال گذشته سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال آرژانتین بوده است و ۹ ماه بعد از شروع به کار خود برنده مسابقات فوتبال جوانان COTIF در والنسیا شد.

این مسابقات شامل ترکیبی از باشگاه‌ها و تیم‌های ملی زیر ۲۰ سال از جمله اوکراین، برزیل، اروگوئه و اسپانیا بود. آرژانتین با شکست دادن تیم های الزیرا، والنسیا و لوانته به فینال راه یافت و عصر یکشنبه اروگوئه را ۴ بر ۰ در فینال شکست داد.

بازیکنانی مثل لوتارو مارتینز و مائورو ایکاردی در سال های اخیر خوش درخشیده‌اند و این بازیکنان از رده های پایه آرژانتین رشد کرده بودند و بالا آمده بودند. آرژانتین امیدوار است از نسل جدید خود هم نتایج مشابهی دریافت کند.

از ماسکرانو انتظار می رود مانند پپ گوارديولا و لوئیس انریکه بتواند مثل دوران حرفه‌ای خود در بازیگری، در مربی گری نیز خارق‌العاده ظاهر شود و باید دید که مسیر حرفه ای او در دوران مربیگری به چه شکل پیش می رود. ماسکرانو هم در آرژانتین و هم در بارسلونا از دوستان نزدیک مسی بود.

1470