تلاش بارسلونا برای جذب ستاره پرتغالی بدون توجه به وضعیت دی یونگ

تلاش بارسلونا برای جذب ستاره پرتغالی بدون توجه به وضعیت دی یونگ

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا تصمیم دارد بدون توجه به تصمیم فرنکی دی یونگ، برناردو سیلوا را به تیم بیاورد و او را در همین تابستان جذب کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا معتقد است صرف نظر از تصمیم فرنکی دی یونگ برای ترک نیوکمپ، قادر خواهد بود برناردو سیلوا را جذب باشگاه کند. به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، آبی و اناری پوشان به بازیکن پرتغالی بازی در بارسلونا برای فصل جاری را قول داده اند.

رئیس باشگاه بارسلونا، خوان لاپورتا سیلوا را بازیکنی اساسی برای تیم می داند و دستور داده برای به دست آوردن امضای او هرکاری لازم است انجام شود. تنها چیزی که می تواند جلوی این انتقال را بگیرد سقف قرارداد بارسلونا است هرچند گفته می شود سیلوا برای اینکه این انتقال اتفاق بیوفتد حاضر به کاهش دستمزد شده است.

انتظار می رود برای اینکه این انتقال عملی شود بازیکنی مثل میرالم پیانیچ بارسلونا را ترک کند هرچند فرنکی دی یونگ همچنان بلاتکلیف است. بارسلونا از او می خواهد کاهش دستمزد را بپذیرد و یا از باشگاه برود چرا که چلسی و منچستر یونایتد هردو آماده پرداخت هزینه درخواستی بارسا هستند.

در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد و ستاره پرتغالی تیم پپ گواردیولا در این تابستان از جمع سیتیزن ها جدا می شود یا خیر.

1470