پرسپولیس - مانگا؛ خیلی دور خیلی نزدیک

پرسپولیس - مانگا؛ خیلی دور خیلی نزدیک

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه پرسپوليس در مذاکره با طرف برزیلی به دنبال رسیدن به توافق نهایی با آلف مانگا است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که پرسپوليس در خصوص جذب مهاجم در نهایت به گزینه برزیلی رسید و توافقاتی نیز پیش از این درباره جذب آلف مانگا صورت گرفت، اکنون باید دید که شرایط و اوضاع به چه شکل پیش می رود و این توافق ها چه زمانی حالت رسمی پیدا می کند.

چند مرحله تا نهایی شدن انتقال مهاجم برزیلی به پرسپولیس باقی مانده است و این مراحل شامل تسویه حساب و پرداخت مبلغ رضایت‌نامه از سوی پرسپوليس به حساب باشگاه کوریتیبا و در نهایت امضای الکترونیکی و درخواست ویزا برای الف مانگا است.

باشگاه پرسپوليس در تلاش است هرچه زودتر این پروسه را نهایی کرده و شرایط حضور آلف مانگا در تهران و در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی را به نتیجه برساند.

سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، سینا اسدبیگی، محمد مهدی احمدی و سعید صادقی شش خرید لیگ برتری پرسپولیس هستند و علیرضا بیرانوند به همراه مرتضی پورعلی‌گنجی نیز دو لژیونری به شمار می‌روند که از خارج کشور به ایران آمدند و باید دید که الف مانگا به نهمین نفر تبدیل می شود یا خیر.

اگر این بازیکن بیاید، سهمیه خارجی تیم پرسپولیس نیز پر می‌شود و آلف مانگا در کنار وحدت حنانوف (آسیایی)، شرزود تمیروف و گئورگی گولسیانی بازیکنان خارجی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند.

1470