تغییر عجیب در پیراهن جدید اورتون؛ بدون آرم!

تغییر عجیب در پیراهن جدید اورتون؛ بدون آرم!

پایگاه خبری فوتبالی - رونمایی از پیراهن سوم اورتون با واکنش های زیادی از جانب هواداران در شبکه های اجتماعی همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، هواداران تیم انگلیسی از این که بر خلاف همیشه خبری از آرم اورتون روی پیراهن این تیم نیست، متعجب شده اند. در حقیقت به جای آرم اورتون فقط از نماد "برج شاهزاده روپرت" استفاده شده است که نماد شهر به شمار می رود. در حقیقت در پیراهن سوم اورتون  خبری از آرم این باشگاه نیست و آرم برج معروف جایگزین آن شده است. به نظر می رسد که تلاش ها برای مدرن کردن پیراهن ها باعث شده تا خیلی از هواداران سنتی از این تصمیم ها متعجب شوند. به طور مثال تغییرات در پیراهن اتلتیکو مادرید و استفاده از خطوط منحنی به جای خطوط راه راه باعث شد تا این تیم بدترین آمار فروش پیراهن سالهای اخیرش را داشته باشد و حالا باید دید که هواداران اورتون نسبت به تغییرات در پیراهن جدیدشان که به رنگ زرد است، چه حسی دارند.

اورتون در اولین بازی خود در لیگ انگلیس شکستی خانگی را با نتیجه یک بر صفر در مقابل چلسی تحمل کرد. آنها حالا خود را برای بازی خارج از خانه مقابل استون ویلا آماده می کنند که برای این که با دو شکست متوالی وارد بحران نشوند، به امتیاز گیری در این بازی نیاز مبرمی دارند.

4125