چلسی به دنبال مهاجم بارسلونا که به تازگی شماره‌اش را تغییر داد

چلسی به دنبال مهاجم بارسلونا که به تازگی شماره‌اش را تغییر داد

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی به جذب مهاجم بارسلونا، پیر امریک اوبامیانگ، تمایل ویژه ای دارد.

به گزارش فوتبالی، فابریتزیو رومانو در ستون اختصاصی خود در روزنامه Caught Offside نوشت چلسی به جذب پیر امریک اوبامیانگ از بارسلونا علاقه‌مند است. توماس توخل این مهاجم گابنی را از زمان حضور در بورسیا دورتمند به خوبی می شناسد.

اوبامیانگ از حضور در بارسلونا راضی است ولی باشگاه در این پست یعنی مهاجم نوک بازیکنان ذخیره زیادی دارد از جمله ممفیس دپای که تابستان گذشته طی یک انتقال آزاد به بارسا پیوست و رابرت لواندوفسکی که تابستان امسال با هزینه کلانی از بایرن‌ مونیخ به خدمت شد. انتظار می رود اوبامیانگ یا ممفیس برای فصل پیش رو نیوکمپ را ترک کنند.

اوبامیانگ، بازیکن ملی پوش گابنی که ۷۳ بازی و ۳۰ گل برای کشور خود به ثمر رسانده است، در پنجره نقل و انتقالات ژانویه بعد از اینکه توسط میکل آرتتا از آرسنال کنار گذاشته شد به بارسلونا پیوست.

او به خاطر ۴ سال حضور در ورزشگاه امارات آرسنال، لیگ انگلیس و شهر لندن را به خوبی می شناسد و می تواند به راحتی در چلسی جا بیفتد و برای تیم توماس توخل گلزنی کند.

اوبامیانگ به تازگی شماره خود را در بارسلونا از 25 به 17 تغییر داده است و این قضیه می تواند نشان دهنده این باشد که او می خواهد بماند.

1470