پنج ستاره سرشناس فوتبال دنیا که هنوز تیم ندارند

پنج ستاره سرشناس فوتبال دنیا که هنوز تیم ندارند

پایگاه خبری فوتبالی - کمتر از یک ماه تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است و هنوز برخی بازیکنان سرشناس نتوانسته اند مقصدی برای خود پیدا کنند.

به گزارش فوتبالی، برخی از این بازیکنان سالها در دنیای فوتبال تاریخ سازی کرده اند اما با اتمام قراردادشان با باشگاه هایشان فعلا بدون تیم هستند و مقصدشان مشخص نیست. پنج تا از مشهورترین بازیکنان بدون تیم را مرور می کنیم :

مارسلو: بازیکن 34 ساله پس از پانزده سال از رئال مادرید جدا شد. او از زمستان 2007 در رئال حضور داشت و یکی از بهترین دفاع چپ های تاریخ فوتبال است اما فعلا هیچ گزینه ای برای او پیدا نشده است. برخی تیم های کوچک اسپانیا به او علاقه دارند و از لیگ برزیل هم پیشنهادهایی دارد.

خوان ماتا: هافبک اسپانیایی که تجربه حضور در رئال مادرید، والنسیا، چلسی و یونایتد را دارد، پس از اتمام قراردادش با شیاطین سرخ بدون تیم است. او در تیم ملی اسپانیا یک جام جهانی و دو یورو برده است. به نظر می رسد که برخی تیم های انگلیسی نظیر لیدز به او علاقه دارند.

بلوتی: مهاجم ایتالیایی ارزشمندترین بازیکن آزاد دنیاست چرا که در سایت ترانسفرمارکت 21 میلیون یورو ارزش دارد.

 در سن 28 سالگی و پس از هفت فصل حضور در تورینو بدون تیم است. او در یورو 2020 با ایتالیا قهرمان شد. رم و والنسیا شرایطش را دنبال می کنند.

ادینسون کاوانی: یکی از نامدارترین مهاجمان دهه اخیر است. بازیکن اروگوئه ای در برخی از بهترین تیم های اروپا نظیر پی اس جی، ناپولی و یونایتد بازی کرده است. با 200 گل در 301 بازی بهترین گلزن تاریخ پاریسی هاست. پیشنهاد بوکا را رد کرده و به نظر می رسد که به لالیگا می رود چرا که از ویارئال پیشنهاد دارد.

کاریوس: دروازه بان 29 ساله با اتمام قراردادش با لیورپول بدون تیم است. همه او را با اشتباهاتش در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2018 مقابل رئال مادرید به یاد می آورند. اخیرا قرضی به بشیکتاش و یونیون برلین رفته است. در حال حاضر در تلاش است تا مقصد جدیدی برای خودش پیدا کند.

4125