عکس؛ وقتی 3 گلزن برتر تاریخ رئال مادرید با هم تمرین می‌کردند!

عکس؛ وقتی 3 گلزن برتر تاریخ رئال مادرید با هم تمرین می‌کردند!

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما با گلزنی مقابل اینتراخت فرانکفورت از تعداد گل های رائول گونزالس در رئال مادرید عبور کرد و تبدیل به دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید با 324 گل شد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو با 450 گل برترین گلزن تاریخ رئال مادرید است و پس از آن اکنون کریم بنزما قرار دارد که 324 گل زده است. رائول گونزالس در رئال مادرید 323 گل به ثمر رسانده بود و اکنون بنزما از او عبور کرده است و رائول سومین گلزن برتر رئال مادرید شده است. روزگاری رائول به عنوان بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید شناخته می شد اما در ابتدا کریستیانو رونالدو و سپس کریم بنزما از او عبور کردند و اکنون رائول سومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید با 323 گل شناخته می شود.

در فصل 2009/10، که بنزما و رونالدو تازه به رئال مادرید آمده بودند، رائول هنوز در رئال مادرید بود و این سه بازیکن در تمرینات در کنار هم تمرین می کردند چرا که هر سه عضوی از خط حمله مادریدی ها بودند. در آن زمان خوزه مانوئل پیگرینی سرمربی رئال مادرید بود. آن فصل آخرین فصل رائول در رئال مادرید بود و شاید در آن لحظه نمی دانست که بنزما و رونالدو روزی رکوردش را خواهند شکست!

1470