عکس؛ بنر کنایه آمیز هواداران رئال مادرید خطاب به لاپورتا

عکس؛ بنر کنایه آمیز هواداران رئال مادرید خطاب به لاپورتا

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد با نتیجه 2 بر 0 اینتراخت فرانکفورت را شکست دهد و بدین ترتیب قهرمان این دوره از بازی سوپرجام اروپا شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از هواداران رئال مادرید بنر جالبی را با خود به ورزشگاه شهر هلسینکی فنلاند برده بود به طوری که این بنر او در رسانه های و شبکه های اجتماعی دیده شد و مورد توجه قرار گرفت.

در این بنر ویژه خوان لاپورتا را می بینیم که پیراهن تیم های مختلفی که در فصل اخیر حریف رئال مادرید بوده اند را در دست دارد. در واقع ایده‌ی این بنر این است که پیراهن دوم بارسلونا در فصل 2021/22 در گوگل سرچ شده است و در بخش تصاویر، شاهد آن هستیم که لاپورتا، ریاست بارسلونا، پیراهن تیم های مختلفی که در فصل 2021/22 رقیب رئال مادرید بوده اند، در دست دارد.

در اصل منظور این هوادار رئال مادرید این است که لاپورتا به عنوان مدیر بارسلونا و به نمایندگی از هواداران این تیم، همواره طرفدار تیمی می شود که رقیب رئال مادرید است. لاپورتا چندی پیش در ال کلاسیکوی دوستانه برای رئال مادرید کری خوانده بود و به نظر می رسد که اکنون هواداران رئال مادرید در سوپرکاپ اروپا با این بنر کنایه آمیز پاسخ او را داده اند.

1470