قابی ماندگار از اولین جامی که بنزما به عنوان کاپیتان بالای سر برد(عکس)

قابی ماندگار از اولین جامی که بنزما به عنوان کاپیتان بالای سر برد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در فینال سوپرکاپ اروپا با نتیجه 2 بر 0 اینتراخت فرانکفورت را شکست داد و بدین ترتیب قهرمان این دوره از بازی سوپرجام اروپا لقب گرفت و جام را بالای سر برد.

به گزارش فوتبالی، این جام یک جام ویژه برای کریم بنزما بود. ستاره فرانسوی در نیمه دوم موفق شد گل دوم رئال مادرید را روی پاس دیدنی وینسیوس جونیور وارد دروازه کوین تراپ کند و رئال مادرید را مقابل اینتراخت فرانکفورت با دو گل پیش بیندازد. بنزما روی گل اول هم تاثیر گذار بود.

این اولین جامی است که کریم بنزما به عنوان کاپیتان رئال مادرید بالای سر می برد. بنزما تا پیش از این کاپیتان اول رئال مادرید نبود چرا که در فصل گذشته مارسلو ویرا، مدافع چپ برزیلی کاپیتان اول رئال مادرید بود و در تیم حضور داشت و بدین ترتیب او بود که جام ها را بالای سر می برد. اکنون با رفتن مارسلو، بنزما تبدیل به کاپیتان اول رئال مادرید شده است و او کسی است که در جمع مادریدی ها جام ها را بالای سر می برد.

بنزما پس از پیروزی رئال مادرید مقابل اینتراخت فرانکفورت، جام قهرمانی را بالای سر برد و بدین ترتیب این جام اولین جامی است که او به عنوان کاپیتان رئال مادرید بالای سر می برد و باید دید که او باز هم جام بالای سر خواهد برد یا خیر.

1470