عکس؛ لحظه حک شدن نام رئال مادرید روی اولین جام بنزما به عنوان کاپیتان

عکس؛ لحظه حک شدن نام رئال مادرید روی اولین جام بنزما به عنوان کاپیتان

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد با نتیجه 2 بر 0 اینتراخت فرانکفورت را در سوپرجام اروپا شکست دهد و بدین ترتیب قهرمان این دوره از سوپرجام اروپا شود و اولین جام خود در فصل جدید را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید با درخشش بنزما اکنون اولین جام خود در فصل جدید را به دست آورده است. کریم بنزما در این بازی گل دوم را به شکلی زیبا به ثمر رساند و روی گل اول هم اثر گذار بود. پس از بازی برای اینکه جام را به رئال مادرید اهدا کنند، نام رئال مادرید را روی آن حکاکی کردند. این جام اولین جام کریم بنزما به عنوان کاپیتان رئال مادرید است.

تا پیش از این مارسلو کاپیتان رئال مادرید بود اما مدافع چپ برزیلی دیگر از رئال مادرید رفته است و اکنون کریم بنزما کاپیتان اول رئال مادرید است. او به عنوان کاپیتان اول رئال مادرید قهرمان سوپرجام اروپا شد و بدین ترتیب اولین جام خود را به عنوان کاپیتان مادریدی ها فتح کرد. بنزما این انتظار را دارد تا جام های بیشتری به عنوان کاپیتان اول رئال مادرید به دست آورد. به طور کلی این جام 98اُمین جام رئال مادرید بود و اکنون تیم مادریدی به عدد جادویی 100 جام نزدیک شده است.

1470