بررسی آخرین خبرهای انتقالات میلان؛ باپتیستا هدف جدید روسونری

بررسی آخرین خبرهای انتقالات میلان؛ باپتیستا هدف جدید روسونری

پایگاه خبری فوتبالی - در بررسی آخرین وضعیت مارکت هافبک روسونری متوجه اضافه شدن نام باپتیستا سانتاماریا به لیست خرید پنج نفره هافبک میلان می‌شویم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از منابع ایتالیایی از جمله اسکای اسپورتس و میلان نیوز ایتالیا، پائولو مالدینی و فردریک ماسارا، مدیران فنی و ورزشی باشگاه آث میلان ایتالیا دیدگاه‌های خود را بر روی باپتیستا سانتاماریا، هافبک بیست و هفت ساله باشگاه رن فرانسه معطوف کرده‌اند؛ بازیکنی که تا ژوئن سال 2025 میلادی با این تیم فرانسوی قرارداد دارد.

دلیل این علاقه، قدرت بدنی و کیفیتی است که این بازیکن می‌تواند به خط میانی روسونری اضافه کند و از طرفی مدیریت روسونری نیز بر این باور هستند که خریدهای اخیر آن‌ها از مارکت فوتبال فرانسه مثبت بوده است.

با این اوصاف، گفته می‌شود که باپتیستا سانتاماریا در حال حاضر گزینه جایگزین برای اهدافی چون رافائل اونیدیکا از باشگاه میتیولن می‌باشد.

رافائل اونیدیکا در دیدار تیمش از دور برگشت مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا برابر بنفیکا لیسبون پرتغال سه‌شنبه شب (شب گذشته) به میدان رفت و در صورتی که از او در ترکیب اصلی استفاده نمی‌شد، می‌توانست نشانه‌ای برای نزدیک بودن فروش این بازیکن قلمداد شود.

جین اونانا از بوردو، ابراهیما سیسوکو از استراسبورگ و داویده فراتزی از ساسولو دیگر گزینه‌های موجود در لیست خرید روسونری هستند که هنوز کاملا از گزینه‌های میلانی‌ها خط نخورده‌اند.

9404