کری‌خوانی مدافع جدید مونیخی‌ها برای رقبا: توان انجام هر کاری را داریم!

کری‌خوانی مدافع جدید مونیخی‌ها برای رقبا: توان انجام هر کاری را داریم!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته‌های ابتدایی شروع فصل جدید، مدافع کناری سمت راست جدید باواریایی‌ها از اهداف بزرگش با تیم جدیدش می‌گوید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، نصیر مزرویی، مدافع کناری سمت راست سابق باشگاه آژاکس آمستردام هلند در فصل تابستان جاری در حالی که مد نظر باشگاه‌های مختلفی قرار داشت، با قراردادی آزاد به بایرن مونیخ آمد. مزرویی که اول هفته با قهرمانی در سوپرکاپ، اولین جامش را با مونیخی‌ها کسب کرد، از اهداف بزرگش در مونیخ می‌گوید: "می‌خواهم هر چیزی که ممکن است را ببرم. وقتی به کیفیت تیممان نگاه می‌کنم، می‌توانیم هر سه جام فصل را کسب کنیم. فکر می‌کنم با این تیم هر چیزی ممکن است. همه به آن اعتقاد دارند و ما باید برای بهترین‌ها تلاش کنیم." 

در چند فصل اخیر، باشگاه بایرن به انجام تمرینات شدید معروف شده که بازیکنان پس از حضور در این تیم از لحاظ فیزیکی رشد محسوسی می‌کنند. این ویژگی در همان ابتدا نظر مزرویی را نیز به خود جلب کرده است و می‌گوید: "هر جلسه تمرینی ما طاقت‌فرساست! سبک آلمانی با سبکی که من به آن عادت کرده‌ام متفاوت است؛ اما این فشار در طول فصل قطعا به نفع من خواهم شد. شدت تمرینات در این‌جا در قیاس با آژاکس بسیار بیشتر است."

پیوستن مزرویی و رایان گراونبرخ به بایرن مونیخ با فاصله چند روز از هم رسمی شد. با این حال، مدافع مراکشی باواریایی‌ها می‌گوید که در این زمینه هر کدام از ما شخصا تصمیم‌گیری کردیم و اذعان کرد: "من طوری زندگی می‌کنم که خودم تصمیم می‌گیرم. بعد از این‌که مشخص شد که قرار است به اف سی بایرن بروم، به رایان گفتم الان منتظرت هستم. برای هر دوی ما، از همان ابتدا مشخص بود که می‌خواهیم چه کار کنیم."

9404