تعریف اسطوره بارسلونا از خرید پرسروصدای تابستانی این باشگاه

تعریف اسطوره بارسلونا از خرید پرسروصدای تابستانی این باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - یری لیتمانن بازیکن فنلاندی سابق بارسلونا معتقد است که این باشگاه با خرید روبرت لواندوفسکی، یک قدم مثبت رو به جلو برداشته است.

به گزارش فوتبالی، سران بارسلونا و بایرن مونیخ با آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی، جنگ و جدل‌های زیادی بر سر روبرت لواندوفسکی داشتند. این ستاره سابق بروسیا دورتموند از ماه‌ها پیش خواستار خروج از بوندس لیگا و پیوستن به کاتالان‌ها بود، اما هر بار با جواب منفی حسن صالیحمیدزیچ روبرو می‌شد تا اینکه در نهایت خوان لاپورتا با 50 میلیون یورو توانست نظر مدیران باواریایی را جلب کند و لواندوفسکی نهایتاً به خواسته خود رسید.

به نقل از مارکا، لیتمانن درباره این خرید گفت: "همه می‌خواهند بازیکنی مثل روبرت لواندوفسکی در ترکیب خود داشته باشند. بارسلونا می‌تواند در خارج از محوطه جریمه بر حریف چیره شود، اما گل زدن در محوطه جریمه خیلی سخت است، اما حالا آن‌ها بازیکنی مثل روبرت لواندوفسکی دارند که به این کار عادت کرده است. به نظرم او تکه گمشده پازل تاکتیکی ژاوی هرناندز است و در فصل جدید می‌تواند کمک حال بارسلونا شود."

لواندوفسکی در سه دیدار اول خود با پیراهن بارسلونا نتوانست گلی به ثمر برساند، اما در جام خوان گمپر درخشید و یکی از شش گل بارسا را به ثمر رساند.

4416