تلاش بنزما برای بردن جام سوپرکاپ به مادرید

تلاش بنزما برای بردن جام سوپرکاپ به مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید می‌گوید که تمام تلاشش را برای فتح جام سوپرکاپ به کار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت فینال سوپرکاپ اروپا را در ورزشگاه هلسینکی در کشور فنلاند برگزار خواهند کرد. کریم بنزما بدون شک یکی از دلایل اصلی حضور رئال مادرید در این دیدار است. او فصل گذشته یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را تجربه کرد و به همراه لوس بلانکوس به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا رسید. 

به نقل از مارکا، بنزما در کنفرانس خبری پیش از به خبرنگاران گفت: "35 سالگی؟ شاید دیگر جوان نباشم، اما فوتبال بازی کردن به سن بستگی دارد، چون بدنم هنوز آماده است و دلیل آن سخت کار کردن و تلاش کردن است. این بازی بسیار مهمی برای ماست. ما پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و حالا کاملاً آماده هستیم. ما قهرمان اروپا هستیم، به همین خاطر باید با تمام وجود پا به میدان بگذاریم و جام را با خود به مادرید ببریم. خیلی مفتخرم که کاپیتان این باشگاه بزرگ هستم و بدانید که تیم برای من در اولویت است. همیشه گفته‌ام که جوایز تیمی خیلی مهم‌تر از جوایز فردی هستند."

4416