واکنش کاپیتان منچستریونایتد به اوضاع نابسامان خط دفاعی

واکنش کاپیتان منچستریونایتد به اوضاع نابسامان خط دفاعی

پایگاه خبری فوتبالی - هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد اعتراف کرد که در طول بازی مقابل برایتون نتوانسته با لیساندرو مارتینز به خوبی ارتباط برقرار کند. 

به گزارش فوتبالی، شنبه گذشته تیم‌های منچستریونایتد و برایتون از چهارچوب هفته نخست لیگ برتر انگلیس در استادیوم الدترافورد دربرابر هم صف آرایی کردند. این اولین بازی رسمی اریک تن هاگ روی نیمکت شیاطین سرخ بود، اما این سرمربی هلندی شروع خیلی بدی داشت و شاگردانش در مقابل چشمان هواداران، با نتیجه دو بر یک مغلوب برایتون شدند تا وضع آن‌ها بدتر از همیشه شود. 

به نقل از سایت گل، مگوایر راجع به این بازی و مشکلات خط دفاعی به اسکای اسپورتس گفت: "این مشکلی است که باید حلش کنیم یا دوباره اتفاق خواهد افتاد. گل اول برایتون همچون آب سردی بر روی پیکر تمامی یازده بازیکن در زمین بود. خیلی خوشحالم که بازیکنی مثل لیساندرو مارتینز را در اختیار داریم. حالا رقابت جالبی بین مدافعان وسط برقرار است. ما خیلی کنار هم بازی نکردیم و در بازی اول، من و لیساندرو روی یک طول موج حرکت نمی‌کردیم. زوج دفاعی در طول زمان ساخته می‌شود و مطمئنم که در ادامه فصل بهتر نیز خواهیم شد و شاهد کلین شیت‌های زیادی خواهید بود."

"هدف ما مشخص است. فصل گذشته اصلاً فصل خوبی نبود. حالا یک مربی جدید داریم که در حال انتقال فلسفه‌اش به تیم است."

4416