عربشاهی: چند نفر دیدند منطقی صحبت می‌کنم، شیطنت کردند/ به نفع تیم رقیب پرسپولیس را تخریب نمی‌کنم

عربشاهی: چند نفر دیدند منطقی صحبت می‌کنم، شیطنت کردند/ به نفع تیم رقیب پرسپولیس را تخریب نمی‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه چند نفر به دنبال سوءاستفاده از تجمع هواداران بودند و وقتی دیدند منطقی صحبت می‌کنم، شیطنت کردند.

به گزارش فوتبالی، ضیا عربشاهی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در جریان تجمع امروز (چهارشنبه) تعدادی از هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان این باشگاه برای لحظاتی در میان هواداران حاضر شد و توضیحاتی را درباره شرایط باشگاه پرسپولیس ارائه کرد که همین موضوع باعث به وجود آمدن جدال لفظی بین عربشاهی و تعداد اندکی از هواداران پرسپولیس شد.

ضیا عربشاهی درباره این اتفاق اظهار داشت: متأسفانه در اینستاگرام این چیزها را می‌گذارند. ما مهاجم می‌خواهیم و هوادار هم حق دارد از باشگاه این درخواست را داشته باشد، اما عده‌ای همه چیز را نمی‌دانند. مهاجم با پرسپولیس مذاکره می‌کند و ابتدا درخواست رقم 200 هزار دلاری دارد، اما وقتی کار به مذاکرات نهایی می‌رسد درخواستش دو میلیون دلار می‌شود!

وی ادامه داد: هوادار حق دارد، اما مهاجمی که به پرسپولیس می‌آید باید در اندازه این تیم باشد. من امروز یک کاری داشتم و برای اولین بار هم در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بودم. وقتی دیدم هواداران جمع شدند به احترام آنها ایستادم و صحبت کردم، چون می‌دانم حداقل چهار پنج نفر از اینهایی که جمع شده بودند ادمین‌ها کانال همین آدم‌هایی هستند که دنبال سوءاستفاده هستند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: من اگر مهاجم خارجی می‌خواهم باید به مدیر تیم بگویم و او به مدیرعامل باشگاه؛ نه اینکه جار بزنم و ادمین‌ها بنویسند. این کار تخریب کردن باشگاه است. وقتی ما این کار را می‌کنیم شرایط روحی و روانی مهاجمان‌مان صفر می‌شود.

عربشانی درباره درگیری لفظی‌اش با چند هوادار توضیح داد: من جر و بحث نکردم، به عشق هوادار آمدم و صحبت کردم، ولی یکی دو نفر وقتی دیدند منطقی صحبت می‌کنم، شیطنت کردند. ما بچه نیستیم و این چیزها را می‌فهمیم. هواداران حرف‌شان را زدند و من هم حرفم را زدم و هواداران هم بدون هیچ مشکلی هم رفتند. بازیکن 200 هزار دلاری یک دفعه می‌شود دو میلیون دلار؛ چه کسی این کار را می‌کند؟ همین دلالانی که بازیکن می‌آورند. هوادار این چیزها را نمی‌داند و احساسی صحبت می‌کند، اما در کنار آنها کسانی می‌آیند که قصدشان سوءاستفاده است. من به هیچ پیشکسوتی به جز پروین کار ندارم و در شش سال 9 قهرمانی برای پرسپولیس گرفتم؛ اگر چیزی می‌گویم ایراد تیمم را می‌گیرم، نه اینکه به نفع تیم رقیب پرسپولیس را تخریب کنم.

۴۱۵۴