بازیکنی که قرار بود جانشین رونالدو شود و حالا معضل یوونتوس است

بازیکنی که قرار بود جانشین رونالدو شود و حالا معضل یوونتوس است

پایگاه خبری فوتبالی - مویزه کین 22 سال پیش در ورسلی متولد شده و بازیکنی با استعداد و البته بسیار جنجالی است که در میان مدیران یوونتوس تردیدهای زیادی را ایجاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم جوان در آکادمی یوونتوس رشد کرد و در سال 2019 با 27.5 میلیون یورو به اورتون پیوست. این بازیکن در گودیسون پارک موفق نبود اما در پارک دو پرنس بهترین عملکردش را داشت. کین از فرصت انتقال قرضی به پی اس جی استفاده کرد  و خوش درخشید هر چند که در بازگشت به اورتون موفق نبود: بی انضباطی های متعدد، تاخیر در رساندن خودش به تمرینات، برگزاری جشن در میانه بحران کرونا و ... باعث شد تا تیم انگلیسی از او ناراضی باشد.

اورتون که از رفتارهای این بازیکن راضی نبود، او را به تورین برگرداند. یووه که از رفتن کریستیانو رونالدو شوکه شده بود و به دنبال مهاجم گشت، تصمیم گرفت که از بازگشت مویزه استقبال کند و او را به صورت قرضی و دو ساله با بند خرید اجباری 28 میلیون یورو به خدمت گرفتند.

کین به مدیران یوونتوس وعده داد که جنجال سازی نکند و چالش جانشینی رونالدو را پذیرفت اما تا کنون نتوانسته به وعده های خود عمل کند. به طور مثال کین  در بازی دوستانه مقابل اتلتیکو مادرید به علت دیر رسیدن به اردو، خط خورد. حالا تیم تورینی مجبور است که در سال 2023 برای این بازیکن 28 میلیون یورو بپردازد آن هم در حالی که کین دقایق بسیار کمی داشته و به شدت بی انضباط است. در حال حاضر هیچ باشگاهی به او علاقه ندارد و این شرایط عجیبی برای بازیکنی است که کیفیت فنی بالایی دارد اما به شدت بی انضباط و پرحاشیه است.

4125