مهاجرت خانوادگی؛ دو پسر زلاتان به میلان پیوستند

مهاجرت خانوادگی؛ دو پسر زلاتان به میلان پیوستند

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ایبراهیموویچ به شهرک ورزشی میلان برگشته است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سوئدی اخیرا به زمین ورزشی کارناگو برگشته است تا پس از عمل جراحی زانوی خود مراحل درمان را آغاز کند و امیدوار باشد که در اوایل سال 2023 به تیم پیولی ملحق شود. زلاتان با هم تیمی های سابقش و همچنین چارلی ده کتلاره خرید جدید میلان خوش و بش کرد. ایبرا حالا به ساردینیا و سوئد برمی گردد و در پاییز دوباره راهی میلان خواهد شد که البته این بار کل خانواده اش او را همراهی خواهند کرد.

ایبرا زمانی گفته بود:" وقتی در ایتالیا هستم، دلم برای بچه هایم در سوئد تنگ می شود و وقتی در سوئد هستم، دلم برای 25 بچه ام در ایتالیا (اشاره به بازیکنان میلان) تنگ می شود!"

اما به نظر می رسد که این مشکل برای زلاتان حل شده است چرا که دیگر نیازی نیست که بین دو کشور تردد کند. قرار است که هلنا همسر زلاتان و دو فرزندشان ماکسیمیلیان (16 ساله) و وینسنت (چهارده ساله) به میلان منتقل شوند که البته آنها نیز راه پدرشان را ادامه خواهند داد. قرار است که دو فرزند زلاتان وارد آکادمی باشگاه میلان شوند. ماکسیمیلیان در تیم زیر 17 سال روسونری ها توپ خواهد زد و وینسنت در تیم زیر 15 سال. البته این دو بر خلاف پدرشان مهاجم نیستند و در خط هافبک بازی می کنند. بدین ترتیب رابطه زلاتان و میلان عمیق و عمیق تر می شود.

4125