شانس بالای بروسیا دورتموند برای جذب وینگر جوان و انگلیسی چلسی

شانس بالای بروسیا دورتموند برای جذب وینگر جوان و انگلیسی چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ورزشی در کشور آلمان، به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه آلمانی بروسیا دورتموند از شانس خوبی برای جذب و به خدمت گرفتن کالوم هادسون اودوی، ستاره جوان آبی‌های لندنی برخوردار می‌باشند چرا که گفته می‌شود این وینگر جوان انگلیسی به دنبال تغییر تیم خود می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاردین چاپ کشور انگلستان، کالوم هادسون اودوی، وینگر جوان و انگلیسی باشگاه پايتخت‌نشین چلسی روز شنبه در اولین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جزیره در خانه خود شاهد پیروزی یک بر صفر تیمش چلسی برابر اورتون و در ورزشگاه حریف بود. اگر این وینگر جوان در جمع نفرات و بازیکنان چلسی بماند، ممکن است که آخر هفته‌های مشابهی داشته باشد. چرا که توماس توخل، سرمربی آلمانی آبی‌های لندن بازیکنان دیگر تیمش در این پست را به او ترجیح می‌دهد.

طبق این گزارش، به همین دلیل است که کالوم هادسون اودوی به فکر تغییر باشگاه خود افتاده است. در این میان، صحبت از علاقه مدیران و مقامات باشگاه آلمانی بروسیا دورتموند به این بازیکن بیست و یک ساله انگلیسی شده است.

طبق گزارشی که توسط خبرنگار نشریه انگلیسی گاردین منتشر شده است، کالوم هادسون اودوی که عضو تیم ملی فوتبال انگلستان نیز به شمار می‌آید، به خوبی می‌تواند حضور خود را در بوندس‌لیگا و باشگاه بروسیا دورتموند آلمان تجسم کند تا بتواند همراه سه‌شیرها در جام جهانی قطر هم حاضر باشد. گفته می‌شود که مقامات و مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند آلمان در نظر دارند که کالوم هادسون اودوی را به صورت موقت و با انعقاد قراردادی به صورت قرضی در اختیار بگیرند.

با این اوصاف، پیش از انجام چنین معامله‌ای و امضای چنین قراردادی، مدیریت بروسیا دورتموند ابتدا باید فضایی در تیم و بودجه این باشگاه آلمانی ایجاد کند. به عنوان مثال، تورگان هازارد، ستاره بلژیکی و بیست و نُه ساله زنبورها یکی از آن دسته بازیکنانی است که مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند آلمان می‌تواند بدون این بازیکن نیز کار کند؛ اما در حال حاضر هیچ پیشنهاد و حتی نشانه‌ای از یک خریدار وجود ندارد.

واقعیت این است که کالوم هادسون اودوی یک سال پیش نیز یک موضوع داغ در پرونده نقل و انتقالاتی باشگاه آلمانی بروسیا دورتموند بود و حتی گفته شده بود که مدیران و مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند با این وینگر انگلیسی آبی‌های لندنی به توافق رسیده بودند؛ اما سران و مقامات باشگاه انگلیسی چلسی در آن مقطع زمانی از خروج کالوم هادسون اودوی از استمفوردبریج خودداری کرده بودند؛ اما شاید در تابستان امسال، اوضاع کمی متفاوت‌تر باشد.

9404