رسمی؛ ستاره‌ای که در ال‌کلاسیکو گل چیپ زد راهی رقیب پاریسن ژرمن شد

رسمی؛ ستاره‌ای که در ال‌کلاسیکو گل چیپ زد راهی رقیب پاریسن ژرمن شد

پایگاه خبری فوتبالی - الکسیس سانچز که پس از به پایان رسیدن قراردادش با اینتر تبدیل به یک بازیکن آزاد شده بود، اکنون با یک انتقال آزاد به طور رسمی راهی المپیک مارسی در لیگ فرانسه شده است.

به گزارش فوتبالی، الکسیس سانچز بین سال های 2019 تا 2022 در اینتر بازی می کرد که سال اول آن قرضی و دو سال دوم آن دائمی بود. در همین تابستان قرارداد سانچز با اینتر به پایان رسید و تمدید نشد و بدین ترتیب این بازیکن تبدیل به یک بازیکن آزاد شد. اکنون او به طور رسمی به المپیک مارسی پیوسته است و بدین ترتیب راهی لیگ فرانسه شده. المپیک مارسی از تیم هایی است که رقیب سنتی پی اس جی در لیگ فرانسه به حساب می آید و سانچز باید با مسی، نیمار، امباپه و سایر ستاره های پی اس جی به رقابت بپردازد.

الکسیس سانچز بین سال های 2011 تا 2014 در بارسلونا حضور داشت و آن سال ها به نوعی یک دوران اوج برای او به شمار می رفت. سانچز در ال کلاسیکوی رفت در فصل 2013/14 در ورزشگاه نیوکمپ یک گل تماشایی به رئال مادرید زد. او از پشت محوطه جریمه وقتی که دید دیگو لوپز جلو آمده است با یک ضربه چیپ دیدنی دروازه او را باز کرد. آن بازی را بارسلونا با نتیجه دو بر یک برد.

اکنون سانچز تا سال 2024 راهی المپیک مارسی رقیب سنتی پاریسن ژرمن شده است.

1470