عکس بامزه بنزما کنار مودریچ در راه هلسینکی

عکس بامزه بنزما کنار مودریچ در راه هلسینکی

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید فردا شب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 در شهر هلسینکی پایتخت فنلاند به مصاف اینتراخت فرانکفورت می رود و بدین ترتیب بازی سوپرکاپ اروپا را برگزار می کند و باید دید که مادریدی ها در این بازی چه عملکردی خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، تیم رئال مادرید برای بازی مقابل اینتراخت فرانکفورت در سوپرجام اروپا امروز راهی شهر هلسینکی شده است و بدین ترتیب اردوی خود را در آن جا بر قرار کرده است. در هواپیما کریم بنزما در کنار لوکا مودریچ و مارکو آسنسیو بوده است و در تصویر جالبی که منتشر شده می بینیم که بنزما ژست بامزه ای در کنار لوکا مودریچ گرفته است.

بنزما در این روز ها ستاره رئال مادرید است و هواداران رئال مادرید به طور ویژه ای از او انتظار دارند که در بازی مقابل اینتراخت فرانکفورت بدرخشد و بدین ترتیب جام را برای رئال مادرید به دست بیاورد.

لوکا مودریچ هم علی رغم اینکه 36 ساله شده است هنوز هم یکی از بهترین هافبک های دنیا است به طوری که هیچ هافبکی در سطح او نمی تواند با بیرون پا پاس هایی تماشایی بدهد.

رئال مادرید آخرین تجربه خود در سوپرکاپ اروپا را که در سال 2018 بود مقابل اتلتیکو مادرید باخته است و اکنون به دنبال پیروزی مقابل فرانکفورت است.

1470