آخرین آغوش ژاوی برای پرجام ترین بازیکن تاریخ(عکس)

آخرین آغوش ژاوی برای پرجام ترین بازیکن تاریخ(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و تیم پوماس مکزیک که تیم جدید دنی آلوز است، در بازی جام خوان گامپر به مصاف هم رفتند که این بازی را بارسلونا با نتیجه 6 بر 0 به سود خود به پایان برد اما نکته ویژه این بازی حضور دنی آلوز برای بازی خداحافظی خود در ورزشگاه نیوکمپ بود.

به گزارش فوتبالی، دنی آلوز به نوعی یکی از اسطوره های بارسلونا به حساب می آید. این بازیکن بین سال های 2008 تا 2016 دوره اول حضورش در بارسلونا را تجربه کرده است و جام های زیادی در آن دوران طلایی بارسلونا به دست آورده است. او به همراه بارسلونا در آن سال ها 3 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد که دستاورد کمی نیست. دنی آلوز با داشتن 43 جام در کارنامه حرفه ای خود به عنوان پر جام ترین بازیکن تاریخ به حساب می آید. آلوز از ژانویه 2022 دوباره به بارسلونا برگشت و دوره دوم حضورش در این باشگاه را به مدت نیم فصل تجربه کرد تا اینکه در این تابستان به صورت بازیکن آزاد راهی تیم پوماس مکزیک شد.

ژاوی در شب بازی بارسا و پوماس، دنی آلوز را در آغوش کشید تا بدین ترتیب او با دوست قدیمی خود خداحافظی کرده باشد. باشگاه بارسلونا با انتشار این تصویر نوشته است:"اسطوره ها همیشگی هستند."

1470