روزگاری که پنجره نقل و انتقالات برای منچستریونایتد آسان بود(عکس)

روزگاری که پنجره نقل و انتقالات برای منچستریونایتد آسان بود(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در این تابستان به نظر می رسد که شرایط برای منچستر یونایتد در پنجره نقل و انتقالات آن طور که باید و شاید خوب پیش نرفته است و هواداران منچستر یونایتد انتظار عملکرد بهتری از مدیران باشگاه در این تابستان داشتند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در این روز ها در آستانه جدایی از منچستر یونایتد است و از سویی فرنکی دی یونگ که مدت های طولانی حرف و حدیث درباره آمدن او به منچستر یونایتد وجود داشت، هنوز در بارسلونا است و معلوم نیست که شیاطین سرخ در نهایت بتوانند او را به خدمت بگیرند یا خیر.

اما روزگاری اوضاع این گونه نبود. زمانی که سر الکس فرگوسن هدایت منچستر یونایتد را بر عهده داشت خرید بازیکن برای شیاطین سرخ بسیار آسان تر بود چرا که خیلی از بازیکن ها دوست داشتند که زیر نظر فرگوسن بازی کنند و بدین ترتیب تجربه کار در منچستر یونایتد را در کارنامه حرفه ای خود داشته باشند.

یک نمونه خیلی مناسب برای این قضیه فن پرسی است که در سال 2012 پس از 8 سال حضور در آرسنال این تیم را ترک کرد و راهی منچستر یونایتد شد. یا برباتوف که در سال 2008 از تاتنهام به منچستر یونایتد رفت. وین رونی در سال 2004 از اورتون راهی شیاطین سرخ شد و کارلوس توز هم در سال 2007 از وستهام به منچستر یونایتد پیوست. حضور فرگوسن در منچستر باعث شد تا این بازیکنان به راحتی جذب شیاطین سرخ شوند.

1470