عکس؛ هافبک سابق رئال مادرید در کنار ستاره سابق منچسترسیتی در سویا

عکس؛ هافبک سابق رئال مادرید در کنار ستاره سابق منچسترسیتی در سویا

پایگاه خبری فوتبالی - ایسکو آلارکون سوارز، هافبک سابق رئال مادرید که به تازگی به باشگاه سویا پیوسته است، اولین جلسه تمرینی خود را با تیم جنوب اسپانیایی انجام داد و بدین ترتیب دوران حضورش در این باشگاه به طور رسمی آغاز شد.

به گزارش فوتبالی، ایسکو که در حال جاضر 30 سال دارد، در مدت اخیر به طور کامل جایگاهش را در رئال مادرید از دست داده بود. او در چند فصل در رئال مادرید که اوج آن فصل 2016/17 بود، بهترین دوران خود در رئال مادرید را سپری کرد اما پس از آن به مرور افت کرد به طوری که از ترکیب رئال مادرید کنار گذاشته شد و در نهایت با اتمام قراردادش راهی جز جدایی از رئال مادرید نداشت.

ایسکو در این تابستان به سویا پیوست و بدین ترتیب در لالیگا ماند. او در لالیگا در مالاگا هم بازی کرده است و اکنون بازی در سویا را هم تجربه می کند.

در تصاویری که از حضور ایسکو در تمرینات سویا منتشر شده می بینیم که این بازیکن با خسوس ناواس، ستاره سابق منچسترسیتی بسیار گرم و صمیمی است و بدین ترتیب از همان ابتدا ارتباط خوبی با خسوس ناواس دارد. خسوس ناواس بین سال های 2003 تا 2013 در سویا حضور داشته و پس از آن راهی منچسترسیتی شده و در نهایت در سال 2017 دوباره به سویا برگشت و اکنون در کنار ایسکو در جمع شاگردان لوپتگی حضور دارد.

1470