جواب دوباره گواردیولا به منتقدین: برای قهرمانی در چمپیونزلیگ به سیتی نیامده‌ام

جواب دوباره گواردیولا به منتقدین: برای قهرمانی در چمپیونزلیگ به سیتی نیامده‌ام

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی دوباره جواب منتقدینش را داد و اعلام کرد که در صورت فتح نکردن لیگ قهرمانان اروپا همراه با این تیم انگلیسی، کسی نمی‌تواند او را یک ناکام قلمداد کند. 

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا بدون شک یکی از بزرگ‌ترین مربیان تاریخ لیگ برتر انگلیس به شمار می‌رود. او در حال حاضر با سیتیزن‌ها در لیگ برتر انگلیس فرمانروایی می‌کند و توانسته در شش سال گذشته به چهار قهرمانی در لیگ برتر برسد. اما با این وجود هنوز خیلی‌ها او را به خاطر ناکامی سیتی در لیگ قهرمانان اروپا مقصر و شکست خورده خطاب می‌کنند. 

به نقل از سایت گل، گواردیولا پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل وستهام در گفت و گویی با اسکای اسپورتس گفت: "مردم شاید بگویند که دارم بهانه می‌آورم، اما من برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به این باشگاه نیامدم. مالکین از من نخواستند تا قهرمان اروپا شوم. البته آن‌ها چنین خواسته‌ای دارند و من هم دوست دارم که در این تیم قهرمان شویم. اما چنین موضوعی برای زمان حضورم در بایرن مونیخ و بارسلونا اتفاق افتاد، جایی که توانستم دو بار قهرمان اروپا شوم."

"در هر فصل هدف ما فتح چهار جام است. من همیشه دوست دارم قهرمان اروپا شویم، اما وقتی حذف شویم، حس نمی‌کنم یک فرد ناکام هستم."

4416